fredag 26 oktober 2012

Bajs

Så vaknade man i sina vackra nya lakan som är himmels blå. Mycket fint. Solen skiner och det är hyfsat "varmt" ute också. Tog Ross på en promenad runt sjön. Det tar ju give or take 40 minuter. Med min vanliga otur, jag lovar att det var bara för att jag inte plockade upp efter hunden idag, så trampade jag själv i bajs... Mysigt. Tur att det var i början av promenaden så att jag kunde trampa av mig all skit (bokstavligt talat) under promenaden. Ush och fy! Hatar bajs... Ok, vem gör inte det men ändå! Inte precis den bästa starten på dagen. Mysigt är det i alla fall att det ligger lite snö på marken (det snöade ju igårkväll!?). Lite balls att det ligger snö i skuggan och i solen ligger löven i alla färger. Det ät trevligt tycker jag.

Nu väntar jag bara på att få reda på vad som händer resten av dagen eftersom det är fint väder borde man ju passa på att vara ute. Annars kanske man får ta och packa upp resten av sakerna. Vi märker ju senare vad som händer. Nu kanske jag borde göra lunch?

Ville göra något nu när det är halloween (idag eller imorgon?) men jag får nöja mig med lite tv serier och glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar