lördag 13 oktober 2012

Ingen mobil

var ute igår med Anna. och det var trevligt fram tills att jag märkte att min mobil var borta. Mobilen är ju allt. Kollar mail, facebook, internet, sms, ringer med den och så är den bara borta. Den har säkert trillat ur min bakficka som jag så dumt la den i utan att tänka på det. Men men. Fick panik och letade efter den i 30 min, fick lite av en panic attack i give or take 10-15 min, ringde 118118 i säkert 40 min och försökte få tag i numret till  någon i familjen. Lyckades dock äntligen få tag i systers pojkvän! Så fick be henne ringa till mamma so fick ringa till Annas mobil. Tog i alla fall taxi hem efter en evighet. Fy fan. Mamma ringde och blockade sim kortet åt mig. Är säker på att den i alla fall är stulen från där jag tappat den eftersom jag hade laddat min mobil innan jag gick och den var på hela kvällen tills den försvann. Då var den av när man ringde till den.

Så Facebook is the way om man vill få tag i mig. Annars? Jag blev stött på av 2 sliskiga äckel, en som bara var jobbig, och gav konstiga komplimanger som, "du har vackra tänder, dom fulländar mitt snygga utseende", "du har fina födelsemärken/ fräknar", "du har inte mycket smink på dig det ser jag på ditt vackra ansikte"... jag var inte road. Och så en som var så full att han inte ens visste var han hade näsan! Nej ush. Förutom de två dräggen och mobilen som försvann var det en helt ok kväll. Synd att den slutade so den gjorde bara.

Nu ska Brors lägenhet städas. Knopp knopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar