måndag 8 oktober 2012

Hemma

(Inlägget innan ville inte publiceras förändra nu. Nåväl)

Ömma fötter har jag nu när jag äntligen kommit tillbaka till lägenheten. Kände hur fötterna var svullna när jag tog av mig skorna. Imorrn blir det uggs!

Hittade en sådan jacka jag letade efter men den med militär mönster var snyggare. Köpte den eftersom det bara fanns en i rätt storlek kvar men jag kanske lämnar tillbaka den. Den kostade lite väl mycket. Får faktiskt ångest av att jag betalade för den. 799:- kostade den. Men vi får se vad som händer.

Imorrn blir det sushi med Ellen! Vårt årliga möte typ. Blir nog kul! Sen ska vi till lägret och se till att mina kartonger kommer till mig. Och ikväll så är det färgning av ögonbryn och vaxnings av armhålor och möjligen smalben. Sen ska det duschas med! Ren ska man vara! Inte för att jag har varit smutsig fram till nu men ja. Ni fattar.

Bild på jackan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar