fredag 5 oktober 2012

Stockholm

Imorgon bitti åker vi mot Stockholm! 4 timmar i en bil, ska bli riktigt skojigt. Men blir bra är vi kommer fram, ska möta upp med syster då nämligen. Eller ja, hon ska klippa sig ungefär när vi kommer fram så då hinner jag byta mina skor medan hon blir fin i frillan. Sen ska vi hitta på nått roligt. Åh vad jag längtar efter Espresso house! Haha sorgligt men sant! Ska köpa hem en eller två burkar med chai pulver så att jag kan mysa med en kopp chai latte hemma senare. Har i alla fall duschat nu så jag är ren och luktar gott! Vädret här är tyvärr inte så roligt men det är mysigt när man är ny duschad och sitter och lyssnar på regnet. Väntar bara på middag. Man får ta och njuta av kött medan jag bor hemma, sen lär det bli massa kyckling och pasta ett tag. Lite tråkigt men när man inte har pengar så. nej nu ska jag samla ihop det som ska med mig till Stockholm. Knopp knopp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar