onsdag 10 oktober 2012

Fika

Igår träffade Kag Ellen och kusin Ella (inte samtidigt) och Fikade med dom lite. Åt ju sushi med Ellen, Fikade och fick skjuts till stan i hennes föräldrars sjukt sköna bil. Herre jävlar vad skön den var. Men ja det var trevligt. Sen bytte jag militär jackan till den hel gröna. Nöjd med beslutet där. Och mötte sedan upp med kusin och Fikade innan hon skulle jobba. Trevligt men hade väldigt lite energi hela dagen. Så att så roligt sällskap var jag kanske inte. Men men.

Idag ska Kag träffa Anna som jag inte har sett på länge. Lite över ett år. Ska bli intressant tror jag nog. Jag valde dock fel jacka i morse. Tog den nya gröna som faktiskt är ganska tunn. Hehe inte smart. Men men får sno en kofta härifrån innan jag går. Nu pladdrar farmor så knopp knopp tills vidare.

Poze!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar