söndag 21 oktober 2012

Söndag

Så var ännu en söndag här. En hel vecka har nu passerat och inte mycket har hänt. Har i alla fall varit lite produktiv nu i veckan. Har köpt lite nödvändigheter till köket, fått information om ny mobil till mig och idag har jag städat undan! Börjar få lite ordning med det lilla jag har. Känns skönt att känna sig hemma lite grann.

Idag har jag som sagt städat lite. Dammsugit, plockat undan och pysslat. Sen var det lunch/middag hos mor och far. Det bjöds på en 3 rätters hör och häpna. Så ingen middag till en mätt Cissi i kväll. Ska passa på att baka lite medans jag orkar och har tid (jag har ju nästan alltid tid nu för tiden men inte lusten). Ikväll görs det Havre-flarn med kokos. Otroligt gott med kokos måste jag säga, men det kanske är för att jag är nästan besatt av kokos. Mums! Detta ska bakas i en av mina fina nya bunkar som är rosa! Japp jag har köpt rosa bunkar. Piffar till vardagen lite tycker jag. Sen ska jag bara titta på tv eller en film resten av kvällen. Ska blir mysigt. 

Imorgon kommer kartonger och garderober och allt vad det nu är. Fullt ös blir det i alla fall. Knopp knopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar