tisdag 23 oktober 2012

Jaha ja.

Vad som har hänt idag. Inte mycket alls har kollat på en serie och promenerat hunden fram till klockan 16.00, sen följde jag med mor och far för att hämta deras styckade kött. 20 kg lamm har dom alltså köpt. Vi kom dit och direkt ser vi en söt katt. Denna katt tog genast tycke till mig. Jag smälte... Den var så söt och kram go'! Satte mig på en trappa efter att ha hukat mig ett tag och då kom denna söta katt och hoppade upp i mitt knä! ♥ Kommer nog adoptera en lite äldre katt om något år eller så. Men vi får se.

Sen åkte vi och handlade. Köpte massa frysmat så att det finns bara. Alltid bra att ha frysmat. Sen skulle jag göra fajitas men ja... det gick inte så vidare faktiskt. Ena brödet brände och jag fick vika det som fanns kvar men innehållet var det för mycket av. Ush nej ingen hit idag. Ska nog ta lite till kanal 5's sitcom Tuesday. Blir nog bra till slut. Är i alla fall hyffsat mätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar