måndag 22 oktober 2012

Rödluvan

Detta är inte jag! Bild från WeHeartIt.

Imorse så gick jag till farmor med Ross. Hon mådde tydligen inte å otroligt bra igårkväll så tänkte titta till den lilla tanten lite. Var lite trevligt och hon blev ju så glad! Alltid roligt när någon blir glad av att se en. Ungefär så som hon på bilden ser jag ut när jag går utomhus nu för tiden. Stor halsduk, uppsatt hår och en lite större jacka. Mysigt och väldigt snyggt om jag får säga det själv.

Annars skulle mina garderober komma idag. Det gör dom inte. De som skulle komma med dom är tydligen sjuka eller något sånt. Inte roligt. Så jag får vänta till på Onsdag för att få mina saker. Men ingen brådska. Sitter just nu och äter. Blev så mycket köttfärssås över när jag gjorde middag häromdagen så jag kokade lite ny pasta och värmde såsen. Så gott som nytt. Nu när dagens planer har ändrats vet jag inte helt vad jag ska göra. Men det märker vi nog.

Nu ska jag se lite på TV. Knopp knopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar