torsdag 25 oktober 2012

Kartonger

Ja dåså! Då har ännu en dag passerat fort som fan. Har spenderat dagen på IKEA. Älskar att gå runt och föreställa mig hur jag kan inreda mitt hem. Jag kanske borde kolla upp kurser i Interior Design ändå. Men ja köpte lite nödvändigeter som vanligt och ett sjukt tjusigt skrivbord. Mer eller mindre precis ett sådant skrivbord jag hade tänkt på från början! Själv klart fanns den på fynd hörnan och vi fick den för mellan 40-60% mindre än den kostat från början! Kalmar du är min tur stad! Men ja sängkläder, bestick låda och eftersom jag fortfarande inte har något att äta på, köpte vi tallrikar! Nu klarar jag mig ett bra tag! Nöjd flicka som sitter framför datorn.

Har även packat upp kartongerna som innehöll saker från min barndom. Man samlar verkligen på sig onödiga saker! Slänger och skänker bort säkert med än hälften av det jag packar upp. Det kommer att ta ett bra tag innan jag kommer i ordning här men det gör ingenting. Ett bra tag är då mellan 1-3 veckor. Sen kommer det komma mer kartonger men det borde få plats ändå. Inga problem. Nu ska jag sätta mig och äta lite tjockis glass. Ben&Jerry's Phish Food! Mums.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar