onsdag 31 oktober 2012

Cashing

Idag har jag spenderat pengar. Ush och fy. Hatar att spendera men som tur är var det ett bra köp. Spenderade mina pengar på en Fjällräven! Det blev en röd ändå. När mor och jag gick in på Naturbolaget (butiken som har jackorna) i måndags så hade dom inte den röda så dom undrade om de skulle beställa in en åt mig och vi sa att vi skulle komma tillbaka på tisdagen (igår) vilket vi inte gjorde, hehe. Hade inte tid. Och idag gick vi tillbaka för att prova jackan igen. En av de som arbetar där kände igen mig och log brett och sa "Det var du som ville ha den röda fjällräven eller hur?". Så svarade ja så klart eftersom det var jag (duh). Då drar han fram den röda Fjällräven jackan från bakom kassan. Blev lite till mig då faktiskt. Hehe. Och så löd historien om hur jack fick min efterlängtade jacka.

Sen gick vi hem till mor och far och packa upp och rensade. Och år lunch så klart. Hehe. Tyvärr så ringde farmor och hon mår inte bra igen. Så vi gjorde klart det som behövde göras och sen stack vi till den lilla tanten. Nu är jag hemma och har ätit men mumsar på lite kesella med hallon i. Förvånansvärt gott!!! Måste köpa mer av detta!! Mums! Ska titta på serien igen nu och mysa lite i min ensamhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar