torsdag 20 december 2012

Baka baka kaka

Så där ja! Jag har spenderat kvällen med att baka inför systers ankomst imorgon! Jag har gjort chai cupcakes (eller gjort muffinsarna, frostingen kommer på imorgon), pepparkakskola och choklad fudge! Lyckades även göra detta utan att bränna ned hemmet! Är ytterst stolt. Imorgon ska jag även göra nougat toppar men det är mer för min, farmors och pappas skull. Nu ska jag sätta mig och njuta av lugnet framför TV'n. Kanske läsa en tidning vem vet? Jag vet. :)

There! I have spent the evening baking for my sisters arrival tomorrow! I've made chai cupcakes (or I've made the muffins, the frosting will be made on put on tomorrow), gingerbread fudge things, and chocolate fudge! I even managed to do all this without burning the house down! I am very proud. Tomorrow I'm even going to make nougat (?) points but thats more for my own, grnamothers and dads sake. Now im going to go relax infront of the TV, or maybe read a magasine, who knows? I know :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar