fredag 28 december 2012

Nails

I kväll har syster och jag målat naglarna. Jag hade Barbie rosa naglar i någon dag men det kändes inte som jag så i kväll målades de om. Nu är dom röd/lila glittriga.

Annars idag så har syster, mor och jag varit nere på stan och tittat till rean lite grann. Folk här i Kalmar är fanimig snabba på att shoppa! Fanns inte mycket kvar på hyllorna kändes det som. Jag köpte ingenting idag eftersom jag försöker spara pengar i fall att jag åker till ett annat land.

Nästa vecka åker vi ju upp till Stockholm! Vilket nog sa bli trevligt. Jag har redan några få planer till på Torsdagen så det ska bli kul! Glad liten tjej här!




My sister and I have spent the evening by painting our nails. I had Barbie pink before for about a day but it didnt feel quite right so they got repainted. Now they're red/purple glittery.

Besides that, my sister, my mom and I spent the day in town to check out the sales. People here in Kalmar are fast darn it! There isnt much left on the shelves. I didnt buy anything today since im saving money incase I go on vacation to another country.

Next week we're going up to Stockholm! Which i think will be nice. I've already made some plans on Thursday next week so it'll be fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar