tisdag 4 december 2012

Min tisdag

Den lägre delen av min rygg har gjort ont hela dagen efter träningen igår men det är även enda stället jag känner någon träningsvärk. Jag är inte så nöjd över det, Hade velat känna lite mer från träningen. Förhoppningsvis kommer träningen imorgon vara bättre. Men mer om det senare.
Förutom min träningsvärk i ryggen, har jag varit och handlat mat med mamma igen. Det är mer eller mindre allt jag gjort idag. Förutom att äta lunch med mamma på McDonalds. Vi kan säga att detta har varit en fusk dag. Jag åt 6 kyckling nuggets, en halv mellan pommes-frites och en cola (vilken är utblandad med vatten så jag försöker intala mig själv att det är nyttigare än ett vanligt glas cola).
Jag har också gullat med älsklings Ross på min säng. Han brukar inre få hoppa upp i sängen men eftersom han är hos föräldrarna nu för tiden så ville jag gulla med min pluffs ♥. Så ja det var min dag.



Well, my lower back has been aching all day from my workout yesterday but thats the only place i can feel any workout pains. Im not happy about that, I wanted to feel more from my workout. Hopefully the workout tomorrow will be better. But more about that later. 
Besides my workout pain in my back, ive been food shopping with my mom and thats basically all ive done today. Except for having lunch with mom at McDonalds. Lets call it a cheat day. I had 6 chicken nuggets, half a medium fries and a coke (which is mixed with water so im trying to convince myself that its a tad better for you than having a normal glass of coke). 
I also cuddled with my baby Ross on my bed. He's usually not allowed in the bed but since he's always at my parents now a days so i wanted to have cuddle time with my cutie♥. So yes, thats my day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar