måndag 3 december 2012

Snö snö snö!

Så var det måndag igen. Det är fortfarande fullt med snö ute om inte mer än igår! Älskar det men det skulle vara trevligt om det inte var så kallt. Men det skulle ju inte vara vinter utan snö. Så denna måndag har jag varit på gymmet, sökt ett jobb, promenerat hunden, handlat mat och gjort middag. Det var min dag. 
Jag vet att jag lovade att lägga upp ett tränings tips här på bloggen ett tag sen vilket jag inte gjort än men jag lovar att det kommer!!

Its monday again! There's still a lot of snow if not more! Love it but it would be nice if it wasnt so cold.  But at the same time, it wouldnt be winter without the cold. So on this monday i have been to the gym, applied for a job, walked the dog, went food shopping and made dinner. Thats my day. 
I know i promised to post workout advise on my blog a while back which i havent done yet but i promise i will soon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar