fredag 14 december 2012

Decisions!

Här har vi två saker jag velat ha i lite över ett år men inte har köpt pga att de varit för dyra. Nu kan jag helt enkelt inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha! Som jag sagt innan har jag haft problem med att bestämma mig på senaste tiden. Jag har ingen aning om varför detta kommer sig eftersom jag i vanliga fall kan bestämma mig på en gång. Fruktansvärt jobbigt! Nåväl, skulle verkligen uppskatta lite hjälp med detta! Kommer nog inte köpa något ändå men om jag någon dag ändrar mig och beställer en vore det trevligt med lite råd.

Here are two things I've wanted to buy for over a year but they've been too expensive. Now, I cant decide on a colour! As I've said before, lately I've had some trouble with making up my mind. No idea why since i usually know what i want within seconds. Annoying! Anyways i would love some help here! I probably wont buy there but it would be nice to know if i decide one day to order one to have had some advise.

Sand, Brown or black?

Pink or blue? (I do own i lot of blue shirts)
Everything is from Here

2 kommentarer:

  1. Tror den ljusa eller bruna väskan. Linnet var ingenting för mig. Sorry.

    SvaraRadera
  2. Den BRUNA väskan helt klart! Och det ROSA linnet. Skulle passa dig så jävla jävla bra!!! Goooooo!

    SvaraRadera