torsdag 6 december 2012

fat day

Idag har varit en tjockis dag för mig. Morgonen började ok men inte bra. Vaknade, ringde till mor och bestämde mig för att jag skulle följa med på föräldrarnas morgon runda med hunden. Så jag gjord emig i ordning lite snabbt och tog en banan till frukost. (vi promenerade i ungefär en timme och en kvart). Sen begav vi oss till farmor. Där åt vi ärtsoppa och pankakor, typisk svensk mat. Nu till middag åt jag en bakad potatis med creme fraiche sås. Sen stoppade jag i mig ostbågar. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en liten skål med glass. Men jag tror att jag bara kommer att gå och läggamig faktiskt. Zzzz.


So today has been a fat day for me. I mean the day started out fine but not good. Woke up called mom and decided to go with my parents on their morning walk with the dog so i rushed to get ready and quickly grabbed a banan. (we walked for about an hour and fifteen minutes) Then we went to grandma's house. We had peasoup and pancakes, typical swedish food. Now for dinner i felt lazy so made a baked potato with creme fraiche sause. Then i stuffed my face with the swedish equivalent to cheetos i guess. Now im considering taking a small bowl of icecream as well. But i think i might just go to bed. Zzzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar