måndag 31 december 2012

New year

Så otroligt svårt att fatta att ett helt år har gått! Ett år sedan det var ny års fest hos mig och jag för en gångs skull körde ny års löften, vilka var; 1) resa med en av mina närmsta vänner, 2) Spara pengar 3) att träna mer 4) Skaffa jobb.
Jag lyckades i alla fall börja träna mer och spara pengar (eftersom jag inte haft något val riktigt). Tyvärr har ju resandet med vännen min inte blivit av men livet kommer lite smått i vägen ibland och hitta jobb har jag ju inte lyckats med heller. Men någon gång ska väl detta bli av!

Detta år ska jag inte ha några löften. Jag ska sätta upp olika mål genom året i stället. Men att tiden har gått förbi så fort är helt sjukt! Snart är det väl ny års afton 2014!

Its almost unbelievable that a year has passes already! One year since i had a new years eve party at my house and i for once made new years resolutions, which were; 1) travel with one of my closest friends 2) save money 3) work out more 4) Get a job.
I managed to start working out more and saving money (since i didnt really have a choice). Unfortunetly the traveling with my friend hasnt happened but sometimes life gets in the way, and finding a job has been almost impossible. But should be able to find a job sometime!

This year im not doing new years resolutions. Im instead going to put up goals through out the year. But im still surprised that time has passed so fast! Soon its going to be new years ever 2014! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar