lördag 1 december 2012

Lördag

Så idag har jag varit hos farmor ett tag. Det är trevligt att veta att man är över uppskattad ibland haha. Sen tog jag en liten promenad inne i stan och gick in till min favorit affär för att se om de hade tröjan jag verkligen vill ha, vilket dom så klart inte hade. Men slutade med att jag köpte en liknande tröja. Vet dock inte om jag kommer behålla den men jag har ju 2 veckor på mig att bestämma mig. Så det är ingen brådska.
Ikväll tänkte mina föräldrar ta med mig på middag hos en bekants resturang. Tydligen så har han någon som ska underhålla. Någon som ska sjunga och spela piano eller någonting sådant? Vi märker väl det sen. Så detta är kvällens planer.

Christmas tree outside my window

So today i've been at grandma's for a while. Its nice to know you're overly appreciated at times haha. Then i took a stroll through the town and went in to my favorite store to see if they had the top i really want, which they of course didnt. But i ended up buying another similar one. Not sure if i will keep it though but i have 2 weeks to decide. So no rush.
Tonight my parents are taking me with them to go to dinner at an acquaintances resturant. Apparently he has someone to enterntain. Someone to sing and play piano or something? Well we'll see wont we. So thats my plans for the evening. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar