torsdag 13 december 2012

Natural ombre

Mitt hår har gått och gjort sig själv ombre "light". Duktigt hår! Fast eftersom jag är naturligt blond så är mina rötter mer rått färgade på ovansidan av mitt huvud. Vilket inte är så kul, så jag funderar på att ändra det nästa gång jag är hos frisören. Men det kommer blir för dyrt så jag kommer förmodligen inte göra något ändå... Inget roligt. :(

Natural Ombre. :3

My hair has turned ombre "light" all by itself! Good hair. Although since im a natural blonde my roots are more rat coloured on the top of my head. Which isnt very nice, so im considering changing that when im at the hairdressers next. But its too expensive so ill probably just not do anything... No fun.  :(

1 kommentar:

  1. Cissi.... Are you not wearing pants in this picture...? (Din spegelbild syns)

    SvaraRadera