söndag 10 mars 2013

Alone

Så där ja, då var man själv igen. Jag vet inte hur ni känner men jag är ganska nöjd med att vara själv nu för tiden. Innan hade jag lite problem med att vara själv men det är knappt en problem nu. Men i alla fall. Det har varit lite av en halv släkt träff i helgen. Syster, kusin och farbror kom ned för att hälsa på farmor men där kan man ju inte vara hela dagen så blev lite syster/ kusin häng för oss ungdomar. Vi åt tacos och tittade på melodifestivalen... Känns inte riktigt som min grej längre men eurovision ska man helt klart titta på. Nu ska jag snart röra ihop något till middag och bara se på hela kvällen.

There, now  Im alone again. I dont know how you guys feel but Iäm quite satisfied about being on my own now adays. Before I used to not feel completely comfortable being by myself but it's hardly a problem now. Anyways, it's been sort of a smaller family reunion. My sister, cousin and uncle came down here to visit my grandma but they cant hang out at the hospital all day so we had a sister/cousin hangout session for us young people. We ate tacos and watched the tryout/competition thing for the Eurovision song contest... Not really my cup of tea anymore but the eurovison I will definetly watch. Soon I''m going to put something together for dinner and just watch tv all night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar