lördag 2 mars 2013

March 31 day challenge #2

2: Dagens träning.


Haha just idag är det min vilodag så ingen träning idag inte! Jag har mitt schema jag ska sätta i verk nästa vecka (nu på måndag). Men ja kan ju ta vad jag ska göra imorgon för träning. Då blir det powerwalking/joggning i ungefär en timme. Ska dock försöka köra en och en halv timme imorgon bara för att pusha mig själv.

2: Workout of the day.


Haha well just today its my rest day so no workout for me today! I have my workout schedual which I will start with properly next week (now on monday). But I can write what I will do for tomorrows workout. Then I will powerwalk/jogg for about an hour. Although I'm going to try to do an hour and a half tomorrow just to push myself a little extra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar