måndag 4 mars 2013

Excuses

Just nu känns det som att jag låter min lata sida vinna när det gäller att gå till gymmet. Jag absolut älskar att gymma men har känt mig så trött senaste tiden att jag hittat på olika ursäkter till att "gå imorgon istället" vilket man vet inte kommer hända. Så nu ska jag ta mig i kragen och verkligen sätta igång! Jag gick till gymmet bara två gånger förra veckan vilket inte är okej någonstans... Jag lovade mig själv att jag skulle gå idag vilket jag inte gjorde heller. Så imorgon ska jag köra lite extra tänkte jag. Får se om jag lyckas dra mig dit.


At the moment I've let my lazy side win when it comes to me going to the gym. I absolutely love going to the gym but I've just felt so tired lately and I've come up with different excuses to make myself "go tomorrow" which you know wont happen. So now I'm going to pick myself up and really get going! I only went to the gym twice last week which isn't ok at all... I promised myself I'd go today aswell which i didn't do either. So tomorrow I'm going to do a little extra at the gym. We'll see if i manage to get myself over there.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar