torsdag 21 mars 2013

March 31 day challenge #21

#21 Insipration

Jag får mycket inspiration från instagram faktiskt. Det finns många instagram bloggar som är fokuserade på fitness och de ger tips på träning, mat och lite annat. En annan inspirationskälla som jag har skrivit om innan är min vän Annika. Hon tränade mycket och gav inte upp så hon gick ned 10 Kg!!! Otroligt tycker jag! Det inspirerar mig att så många kan hitta rätt inställning och kämpar på. Bravo till alla som krigar på där ute!


#21 Insipration

I actually get a lot of inspiration from instagram. There are som many instagram blogs that are focused on fitness and give great tips on workouts, meals and a few other things. Another source of inspiration is my friend Annika. She worked out a lot, didnt giv eup and actually lost 10 Kg!!! I think it's amazing that she managed to do that! It insipres me that so many peple can find the right mindset and keep fighting for it. Well done to everyone who's fighting to get fit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar