lördag 2 mars 2013

Ordered

Jag har nu beställt en ny bikini från H&M. Tror att de flesta kommer att äga den bikinin i slutet av sommaren men det skiter jag i för jag tycker den är skit snygg! På senaste tiden har jag även börjat gilla rosa av någon anledning så det blir en fin färg klick i min bikini samling att ha en rosa bikini. Den blir nog snygg med när man har blivit lite brun. Längtar till sommaren!


I've now ordered a new bikini from H&M. I think most people will own this specifik bikini by the end of the summer but i dont care cause I think it's super hot! Resently I've also taken a liking to the colour pink for some reason so it'll be a nice addition to my bikini collection to have a pink bikini. I also think it'll be nice on once I get a little tanned. Can't wait til summer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar