tisdag 12 mars 2013

Worse

Japp, nu har jag varit på min medicin mor akne ett tag, men jag tycker personligen att det har blivit värre... förut hade jag inte finnar på undersidan av käken/hakan och nu hoppar dom fram som om dom fick betalt för det. Dessutom så brukade mina akne problem hålla sig på den högra sidan men nu har jag på både höger och vänter sida. 
Bilden är tagen på mobilen och av någon anledning så är inte bilden lika tydlig på datorn som mobilen. Här på datorn ser det bara ut som små ärr medan på mobilen syns det verkligen som det är, och det är inte roligt.


Yep, I've been on my acne medication for a while now, but i personally think it's gotten worse... Before I didnt have zits on the bottom and under my jaw but now they're everywhere and appearing like they're getting payed. Also my problems used to be mainly on my right side but now the left is catching up rapidly so both right and left side is problematic.
The photo is taken from my phone and for some reason its not as clear as on my phone. The computer makes it looks more like scars while my phone shows it the way it really is and it's no fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar