fredag 1 mars 2013

Friday

Så! nu är det fredag och jag sitter som standard i soffan och tittar på TLC. Fredagar är ju mat dagen på TLC så jag ska bara njuta av Masterchef Australia och Cake Boss innan jag går och lägger mig. Anledningen till min dåliga uppdatering är att jag har sprungit omkring som en litet idiot på stan och lämnat ut min CV mer eller mindre överallt. Men snart är det klart och jag kan blogga lite mer. Jag tänkte också göra en 31 day challange som är relaterad till träning. Börjar idag tänkte jag! Är ni redo?

Föresten har mor min funnit sin frisör! Hon var och klippte sig idag hos en tjej som var ett år yngre än mig och hon blev mycket nöjd och jag måste säga att det var en OTROLIGT bra förändring. Man blir nästan sugen på att klippa kort själv. Mycket fint mamma :D

There! Now it's Friday and I'm sitting in the sofa, standard, and watching TLC. Fridays are food day on TLC so I'm just going to relax and enjoy Masterchef Australia and Cake Boss before I go to bed. 
The reason to my bad updates is because I've been running around town like a little idiot handing out my resumé basically everywhere. But I'm done with that soon so then I can blog more. I also thought I'd do a 31 day challange which is workout related. and I'm starting today! Are you ready?

By the way, my mom has found her hairdresser! She went for a haircut today with a girl one year younger than me and she was super satisfied with the results and I have to say that its a MEGA improvement. Almost makes me want to cut my hair short too. Very nice mommy :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar