söndag 17 mars 2013

Sunday

Idag har varit en väldigt trevlig söndag måste jag säga. Mamma och jag gick på en och en halv timmes morgon promenad i solen med lilla Ross. Sen gick vi hem till mor och far väntade in pappa och åt lunch. Sen försvann mamma och jag iväg till Farmor på sjukhuset och satt där i hela två timmar. Men det var mysigt tycker jag faktiskt. Sen tillbaka till föräldrarna och åt middag nu sitter jag hemma och ska måla naglarna.

Juste, igår lyckades jag fastna med fingrarna i föräldrarnas elvisp och råkade alltså trycka på på-knappen (så jag vispade mer eller mindre mina fingrar). Ingenting gick av lyckligtvis nog men jag blev nog lite chockad. Har ett blåmärke på fingret och det är lite ömt men som sagt ingenting gick av så det är ok. :)


Today, I have to say has been a super nice day. My mom and I went for an hour and a half long walk in the sun with baby Ross. Then we went to the parents home and waited for my dad to come home so we could have lunch. Then me and my mom disappeared for a while to Grandma at the hospital and ended up sitting there for two hours. But it was actually really nice and cozy. Then back to the parents and had dinner. Now I'm at hom and I'm going to paint my nails. 

Oh right. Yesterday I managed to get my fingers stuck in electric mixer and accidentally pressed the on button (so i blended my fingers basically). Luckily nothing broke but I think I was in chock for a bit. I have a bruise on my finger and its a bit tender but like I said, Luckily enough nothing broke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar