torsdag 7 mars 2013

It's a hospital party

Sitter nu och väntar på mor och far så att vi kan åka till sjukhuset och hälsa på farmor. Ja har bakad kladdkaka och gjort en slags pasta gratäng som jag ska ta med en bit av åt henne och så ska vi köpa en liten skumpa med var tanken men med föräldrarna lite sega så vet man ju aldrig om man hinner köpa det. Men men. 

Idag har jag städat hela lägenheten! Nu är mitt hem rent och fräscht inför mina gäster imorgon. Man ska väl behandla alla gäster som fin främmat? hehe. Hann till och med tvätta lite med. Men det var mest det som hade varit i flytt kartongerna så jag ska tvätta mer nästa vecka med. Senare ikväll har jag annars ett skype samtal planerat haha. En skype dejt kallar man det va? Pratade med Tippan lite innan idag men vi ska prata med ikväll. Man hör ju knappt av henne så nu när hon har lite tid över ska man ju ta vara på det! 

Men nu ska jag strax iväg! Knopp knopp



At the moment I'm sitting in my sofa waitin for my parents so that we can go to the hospital to visit grandma. I've baked the swedish version of mudcake (which i must say is way better hehe) and made a sort of pasta gratin before today and since she loves my cookin I'm bringing her a piece. We were supposed to buy her a small champagne bottle but since my parents are a little slow you never know if they have or not. Oh well.

Today I've cleaned the whole apartment! Now my house is super clean and fresh for my guests tomorrow. You're supposed to treat alla your guests as fancy people right? hehe. I even had time to do some laundry. Most of it was things that had been kept in movin boxes until now so I'm going to do some more laundry next week aswell. Later tonight I have a skype call planned haha. It's called a skype date right? I talked with Tippan a bit before today aswell but we're goin to talk more tonight! She's a busy woman so when she has time you should value it haha. 

But now I'm off!! Boop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar