tisdag 12 mars 2013

Sunny day

Så där ja! Nu har jag varit på gymmet och powerwalkat och joggat i ungefär en timme. Mysigt. Dock tror jag att jag håller på att bli sjuk så jag blev fruktansvärt trött och ont i huvudet fick man med. Men nu har man kommit hem, duschat, ätit och sitter i min mysiga rosa Hello Kitty morgonrock och smälter maten innan jagg gör mig i ordning. Ska kanske springa ned till stan för att fråga H&M om dom kan beställa hem ett par tränings shorts eftersom de tog slut på hemsidan så fort och flera gånger om. Sen iväg till farmor en sväng och hunden ska ut så då blir man med släpad. En busy day. woop woop.

There! Now I've been at the gym and powerwalked and jogged for about an hour. Cozy. Although I think I might be getting sick, so I got super tired and got a headache while i was at the gym.. But now I'm home, showered, ate and am now sitting in my pink Hello Kitty robe and letting the food reach my stomach before I et ready for the day. I might run down town to ask H&M if they can order in a pair of workout shorts since they ran out on the website several times. Then off to grandma's for a bit and then the dog needs a walk so I'll have to join for that. Busy day. Woop woop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar