måndag 4 mars 2013

March 31 day challenge #4

4: Mig själv och jag.


Ja måste säga att jag inte riktigt förtår frågan men jag antar att det är en introduktion.

Så då kör vi. Cecilia, 20 år gammal, fyller åt i Augusti. Blond, blåögd och en hela 159 cm lång. Krigar på på gymmet om att komma närmare min dröm kropp men låter även min lata sida vinna ibland. Älskar att laga mat och då ska det ofta vara nyttig mat så att man kan kompensera med en riktigt god efterrätt. Inga ordentliga allergier men känslig mot några få saker så som laktos. Har haft astma sen barnaben men blir mindre och mindre märkbart och är faktiskt mer eller mindre borta nu.

Ja det får väl duga eller vad säger ni? :)

4: Me, myself and I.


I have to say I'm not really sure about the question but I'm going to assume that it's an introduction

So here we go. Cecilia 20 years old, birthday in August. Blonde, blue eyes and a whole 159 cm tall. Fighting at the gym to get closer to my dream body but someties i let my lazy side win. I love to cook and then it will mostly be healthy food so I can compensate with a tastey dessert. No proper allergies but senative against a few things like lactose products. I've had astma since i was a small child but it gets less and less noticable and is basically gone now.

There, that will do or what do you say? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar