fredag 9 november 2012

Fredag

Hej hopp i lingonskogen! Jo idag mår jag något fruktansvärt mycket bättre än vad jag gjorde igår. Det var närstan på gränsen att jag vaknade med ett leende på läpparna. Jag gick och la mig runt kl. 9 igår kväll och vaknade nu runt kl. 10. SÅ SKÖNT! Så just nu sitter jag och äter det vanliga till frukost. Skivad banan i yoghurt  Brukar ju äta kesella men har ju fått ont i magen så ska hålla mig borta från det ett tag. Så soya yoghurt blev det idag.

Idag ska jag kolla tvätt tiderna. Blir en invigningstvätt. Jag känner att denna tvätt är lite over due. Men ja, så det ska jag göra och idag blir det även gratis ansiktsbehandling på apoteket (varför gör man sånt på ett apotek?!) Doc Morris. Ska bli intressant... Får en känsla att det kan vara lite awkward när hon står och fipplar och knådar i mitt ansikte. Men ska nog bli trevligt ändå. Två tummar upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar