onsdag 28 november 2012

Imorgon

Då händer det grejer! Eller ja inte mer än vanligt kanske men ändå. Fixade gardinstänger idag som ska upp imorgon. Gardiner ska också upp imorgon då såklart. Sen på eftermiddagen så ska mor och jag på genomgång på gymmet. Äntligen! Börjar tröttna lite på att göra samma saker varje gång. 30-40 minuter på crosstrainern och sen 10-20 minuter på vanliga jogging bandet. Så jag ser fram emot imorgon. Ja det är väl det ända jag planerat in imorgon. Kanske ska passa på och sola lite? Vi får se.

Idag brände jag min handled på ugnen vid lunch. Inte så lyckat. Men annars så har det vart en helt ok dag. Eller nja, har mått lite halvdant i några dagar så kunde inte ge så mycket på gymmet idag som jag skulle velat. Men vad ska man göra? Hade ju inte gymmat på 3 eller 4 dagar. Kunde inte låta bli längre. Gillar att gymma, fast känslan man har efter ett gym pass är ju det man ser fram emot. Även om man inte kan ge sitt allt så är det bättre att göra lite än ingenting alls.

Imorgon kommer jag lägga upp ett tränings tips till en vän. Det är så svårt att försöka förklara hur man gör en övning utan att visa. Så ja imorgon alltså!


1 kommentar:

  1. Skaffa ett videofyme account och lägg upp videor! Det lär ju vara enklare...

    SvaraRadera