lördag 10 november 2012

Lördag

Har varit lite trög idag känner jag. Men vissa dagar måste man få vara det! Har i alla fall skaffat lite julklappar (om man nu vill kalla det det?) Som ska skickas till folk jag tycker om. Är inte klar än men det är ok, ska skicka iväg det på tisdag tänkte jag. Så jag har tid på mig. Inga problem.

Vad jag gjort annars idag? Jo jag promenerade den längre vägen till farmor som tar kanske 20 min om man går långsamt. Jag hade sjukt stark motvind så ja det tog ungefär 20 min att ta sig dit. Dit kom mor och far det så åt vi lunch med tanten. Sen tog mor och jag bilen och åkte till Baronen (köpcentret i Kalmar hamn) och jag köpte nya trosor att sova i. Kändes som att det var nödvändigt med tanke på de gamla jag äger har jag haft sen jag var mellan 10-12 år gammal. Inte ok. Så nya trosor har jag nu! Äntligen! Ett tre pack för 74 kr från New Yorker. Mycket sköna och jag rekomenderar att ni köper till er själva. Sen åkte vi och handlade mat. Mat är faktiskt dyrt så vi har skaffat mig ett City Gross medlemskort (?). Mycket behändigt. Ja sen bar det hem. Nu sitter jag här och gör inte så mycket. Njuter av ensamheten? Ska göra middag snart med men det får bli ett annat inlägg. Nyttigt blir det ändå!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar