lördag 17 november 2012

Varför?

Undrar hur det kommer sig att varje gång man har ont om pengar så hittar man massa saker man skulle vilja ha. Har nu hittat flera tröjor och någon klänning jag gärna skulle fylla ut min garderob med. Men tyvärr så är det ju ont om pengar just nu. Jag är inte road! Det är så typiskt. Jag låter mig knappt köpa någonting alls förutom mat just nu faktiskt, och hur kul är det då? Inte så vidare.

När man känner sig ensam och deppig vill man ju gärna göra något som får en på bättre humör. Som kanske att handla en fin tröja eller något. Men nej. Icke sa nicke! Hoppas bara att jag får lite mer tur efter jul. Annars vet jag inte vad jag ska göra... Nej får göra i ordning lite köttbullar till middag och sen sätta mig i soffan, se på film och tycka synd om mig själv. Så får det bli!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar