torsdag 29 november 2012

Workout schedual

Så idag var jag och mor på ett möte med en personlig tränare. Vi gick igenom de olika maskinerna vi ska använda och gjorde ett tränings schema. Tränings rutinen jag kommer att göra med maskinerna kommer att ta ungefär 40 minuter och sedan tänkte jag köra ungefär 20 minuter cardio. Så jag tänkte köra denna rutin 5 dagar i veckan och sedan 2 dagar med bara cardio. Eller jag tänkte i alla fall försöka att köra de 2 dagarna med bara cardio om jag orkar. Önska mig lycka till!


So today me and my mother had a meeting with a personal trainer. We went through the different machines we're going to use and made a workout schedual. The rutine im going to on the machines will take about 40 minutes to do and then i will do about 20 min cardio. So im going to follow this workout rutine 5 days a week and then 2 days im going to just do cardio. Or at least try to do 2 days of only cardio if i have the energy. Wish me luck!

1 kommentar: