torsdag 15 november 2012

Hejsan hoppsan!

Har inte bloggat idag men nu ska det bli bloggning ska ni se! Vi kan börja med vad jag åt till frukost? Jo som vanligt åt jag gröt med nötter men hade blåbär på idag. Mumsigt. Sen så har jag tittat på Spider-man and His Amazing Friends ett tag innan jag begav mig mot stan med mamma♥. Lilla mamma som mer eller mindre är mitt ända sällskap just nu. Jag köpte wax då jag desperat behövde göra något åt  bikini linjen och benen. Slutade med att jag fick ta rakhyveln ändå till mesta av benen. Inte för att jag är så groteskt hårig utan för att man får så få remsor. Nästan löjligt men men. Nu hoppas jag att jag inte får utslag på benen bara. 
Införskaffade även lite annat från Åhléns. Men det får komma i ett annat inlägg. hehe. Ska fortsätta titta lite på min älskade barndoms serie och smörja in mig. 


Min frukost ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar