måndag 19 november 2012

Konstiga drömmar

nej sov inte så bra inatt. Mådde illa och var fruktansvärt varm när jag försökte somna. Sen när jag väl somnade drömde jag konstiga saker. I drömmen var jag tydligen höggravid? Sen så kom det någon (jag gissar på att det var en läkare) och konstaterade att jag måste få ut barnet ur mig. Helt plötsligt så kommer dom med en kniv/svärd och skär i min mage längst mitten på mig, från under brösten rakt ned till naveln. Drar ut barnet (inte ens säker på att det var ett barn, kanske var en alien) sen så är jag helt plötsligt läkt och ärrad på magen, så det såg ut som ett stort rött streck på mitten av magen. Jag petade på det och det gjorde något fruktansvärt ont. Så jag vaknade till lite av det. En fruktansvärt underlig dröm! Nej inget jag vill drömma om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar