onsdag 14 november 2012

GYMMAT♥

Så nu har jag spenderat en timme på gymmet. Blev inte mer än så idag för jag vill inte köra för hårt i början, men en timme är inte fel! Blev 15 minuter på trampmaskinen (den där som man går och rör armarna samtidigt?), 10 min på cykel och 30 min på springbandet. Stretchade i 5 min efteråt. Nu är jag hemma, har duschat och börjat tina kycklingen jag ska ha till middag.

Ska tillbaka till gymmet imorgon med för att springa lite. Måste komma igång igen med att få den där känslan att vilja gå och kämpa på gymmet. Borde inte ta så lång tid men vi märker väl hur det går. Sen om 2 veckor har mor och jag tid för en genomgång med en personlig tränare om hur vi ska träna och med vilka maskiner för att uppnå det resultat vi vill ha. Känns bra men tills dess tror jag att det får bli mycket jogging och powerwalks. Känns bra. Glad och nöjd tjej här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar