onsdag 21 november 2012

hejhopp

Ja då var man hemma efter en halvt event full dag. På morgonen följde jag med mor och far på långpromenad med vovven på ungefär 45 minuter skulle jag gissa. Sen så gick jag till gymmet, körde 15 min uppvärmning och ungefär 40 min mage och rygg. Sen gick jag hem och duschade medan jag väntade på att mor och far skulle komma med mat till oss alla. Blev äckliga hamburgare från Max (hamburgar-kedjan). Vi åt jag gjorde mig i ordning sen stack mor och jag till IKEA. Mamma köpte en planta till mig ♥. Ush ångest jag får när man har fått så mycket. Men riktigt fin blev den faktiskt. Kom hem, kollade mailen och nu sitter jag och ser på tv och undrar vad jag ska äta till middag. Vilket mysterium. Får väll uppdatera senare om vad som det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar