söndag 25 november 2012

jobbigt.

Just nu känner jag att varje dag är den samma. Gör ungefär samma sak varje dag och det börjar kännas jobbigt. Jag behöver vänner, folk att umgås med och ett jobb! Är lite trött på att gå runt på stan själv, se saker jag skulle vilja köpa och inte kan. Det enda jag har just nu är gymmet, farmor, mamma och pappa. Det blir lite tröttsamt. Känner mig lite deppig faktiskt. 

Imorgon är det ännu en måndag. Så gymmet är en självklarhet. Sen så har jag även tvätt tid imorgon från kl 12.00-17.00 tror jag att det var till. Så det blir som vanligt att vakna runt 8 och äta frukost runt 9. Smälta maten och gå till gymmet runt 10 eller 11. Sen blir det tvätt mellan kl 12 till 14 minst. Sen kanske jag promenerar in till stan och kanske hälsar på farmor. Hem och middags dags. 

Men för en gångs skull KANSKE jag kommer att lägga en slant på en topp jag hittat. Men den kanske inte är kvar. Det märker vi väll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar