måndag 26 november 2012

Kväll

Då var det kväll. Mörkt ute och mysigt med ljus inne. Har nyss duschat och haft ansiktsmask. Sitter nu och myser framför TV'n. Gick ned på stan förut idag för att unna mig en söt topp jag spanat in. Ibland måste man ju unna sig någonting och jag tycker jag förtjänat någonting fint. Tyvärr visade det sig att toppen jag gick tillbaka för att köpa var helt slutsåld! Och på hemsidan finns den inte heller. Blev lite besviken men jag får väl åka ut till Hansa City och kolla om dom har toppen där, annars så har jag även bett syster att om hon har tid att kolla i butikerna i Stockholm om den finns. Annars får jag väll glömma den toppen helt enkelt.

När jag tröttnat på stan och det blev mörkt som tusan begav jag mig till mor och far för middag. Det blev Snitzel med ungsbakade potatis klyftor. Åt typ bara snitzeln eftersom don var panerade så blev man ganska så mätt av bara köttet. Unnade mig ett glas läsk med. Ska snart lägga mig i min säng med ny tvättade lakan och mysa med en film. Men inte riktigt än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar