onsdag 14 november 2012

Önskelista?

Syster ville att jag ska lägga upp vad jag önskar mig i julklapp. Det är lite svårt för mig eftersom det inte är så mycket jag vill ha men försöka duger ju. Så här kommer en lista?

1)  Hjälp med resa till England (928 kr är total summan så ett litet bidrag skulle upskattas)
2) Ansiktsbehandling mot finnar på Dr. Morris apotek (400 kr)
3) En ny väska (finns en helt ok på Åhléns 499? kr mamma vet vilken)
4) Frisör besök? Senare, möjligtvis i januari/februari?
5) En liten Kamera, Nikon coolpix kanske, den verkar bra?
6) Kanske en top från bikbok i vitt (en sån som jag köpte svart 99kr)

Ja det är väl det? Kommer inte på något mer faktiskt. Skulle ju vilja ha mina saker från lagret i Stockholm men det kommer ju med tiden... Listan är mer eller mindre i ordning jag skulle vilja ha, förutom kameran... Skulle ju vara praktiskt om man åkte utomlands eftersom jag bara har min stora annars. Men den duger gott och väl! Lite stor och otymplig bara om man ära på semester. Men som sagt inget som är super viktigt mer något som skulle vara trevligt att ha i framtiden. Därav längst ned på listan.

Så egentligen det jag skulle vilja ha är #1, 2. Det jag skulle behöva är #3. Skulle vara trevligt är #4, 5, 6.

Så Syster! Nu har du en lista?


Bedjande ögon om resa Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar